Известие

Collapse
No announcement yet.

MegaSquirt за 156-та

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • MegaSquirt за 156-та

    здравейте колеги , поразглобил съм двигателчето което е 2.0 т.с. и мисля за :
    1.Сгъстяване
    2.Портване на главата и полиране
    3.Олекотен маховик
    4.генерация на 65-70мм
    5.Спортен филтър
    6.Ремап
    7.MegaSquirt
    дайте мнения и идеи
    sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
    155 2.0 16V ....евридейката
    ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
    ex. 155 1.8 8V

  • #2
    Зачеркни 7, внимавай с 6, прочети внимателно основните правила за 2 ако си го правиш ти, и не прекалявай с 1......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Генерация на 70 не е ли прекалено голяма в твоя случай?
      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
      Alfa Romeo 156 2.0 TS

      рейтинг фотографов

      Comment


      • #4
        Нали не си мислиш, че с мегата ще ти тръгне колата по-добре? Друга електроника се слага когато има прекалено много нов хардуер и когато мапера не знае какво и къде да бръкне в БОШ-а, че да го накара да работи добре. Бош-а който ти е на колата е много по-добра електроника от мегата.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
          Генерация на 70 не е ли прекалено голяма в твоя случай?
          Ако гони над 250 коня ще му е идеална
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Първо кажи какви коне гониш и ще ти подскажем към какъв сетъп да се ориентираш
            AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
            http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
            Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
            BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

            Comment


            • #7
              Добре си го решил колега,пилни си леко главата,олекоти си маховика с 10% от собственото тегло и след това отиди да ти мапнат колата! За филтъра и генерацията не съм сигурен,че има смисъл да ги пипаш,махни катализатора,ако имаш и си сменяи филтърчето редовно. Като събираш двигателя си помисли дали да закачаш балансиращите валове и ако искаш си вземи от ферариста една демпферна шайба.
              Това което ти предлагам колега е нискобюджетно подсилване на двигателя от което ще усетиш разлика във вървенето,ако обаче искаш сериозна бегачка ще ти трябва турбинка и по-добре друг двигател.
              Last edited by Quattro; d.m.y г., 22:17.
              156 2.0TS 155к.с.+ремап

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Quattro Покажи съобщение
                Добре си го решил колега,пилни си леко главата,олекоти си маховика с 10% от собственото тегло и след това отиди да ти мапнат колата! За филтъра и генерацията не съм сигурен,че има смисъл да ги пипаш,махни катализатора,ако имаш и си сменяи филтърчето редовно. Като събираш двигателя си помисли дали да закачаш балансиращите валове и ако искаш си вземи от ферариста една демпферна шайба.
                Това което ти предлагам колега е нискобюджетно подсилване на двигателя от което ще усетиш разлика във вървенето,ако обаче искаш сериозна бегачка ще ти трябва турбинка и по-добре друг двигател.
                Всичко зависи колко си готов да вложиш в този мотор. Гърците изкараха 700++ hp. от 2.0 ТС! First in Europe
                Доста злобна работа.... мотора не е за подценяване! Това което колегата търси според мен, е точно това, което е написал в първия си пост... т.е леко засилване.
                Според мен парите които ще се вложат в сгъстяване и разни други екстри, може да се вложат в едни валове и без нищо друго да се бута освен качествен ремап, ефекта ще е по-добър.
                Виж олекотения маховик също се вписва в пейзажа... опционално
                Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 00:57.
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #9
                  гоня 200 кончета , но има още неща които трябва да се побутнат все пак я глася за евридейка
                  утре сме на хонинг
                  sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                  155 2.0 16V ....евридейката
                  ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                  ex. 155 1.8 8V

                  Comment


                  • #10
                    Като се направят тия промени ще се сложат ли спортни валове и там другите му неща за вдигане на мощността? Как ще се промени въртящият момент? И като се сложи олекотен маховик как ще се отрази това на високите обороти?
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
                      гоня 200 кончета , но има още неща които трябва да се побутнат все пак я глася за евридейка
                      утре сме на хонинг
                      200 трудно, трябва сгъстител на въздух за тях, дори и с агресивни валове и божествен ремап, трудно могат да се вдигнат повече от 30 - 40 коня пряко сили......

                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      И като се сложи олекотен маховик как ще се отрази това на високите обороти?
                      Никак, просто ще ги достига по бързо.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        на колко мога да се кача без валове ?? щадя ресурсите тъй като обмисалям нещо по сериозно 3,7 autodelta
                        но с аспирация и други работи но всичко с времето си
                        sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                        155 2.0 16V ....евридейката
                        ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                        ex. 155 1.8 8V

                        Comment


                        • #13
                          170 макс. според мен
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            170 макс. колко струват валовете
                            sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                            155 2.0 16V ....евридейката
                            ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                            ex. 155 1.8 8V

                            Comment


                            • #15
                              Зависи какви валове искаш. Има и за по 1000 лв. има и за над...
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X